Všeobecné obchodní podmínky
Poskytovatelem služeb je Mgr. Lucie Glaser, BCBA, Na Bojišti 297/5, Olomouc 77900 IČO: 06853803 (dále jen "kouč"), fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku.
Klientem se rozumí osoba, které je koučem na základě uhrazené faktury poskytováno poradenství ve formě koučovacích služeb.
- Koučovací služba
- Koučovací službou se rozumí konzultační setkání (osobní či online) při kterém kouč pomáhá klientovi v cestě za dosažením svého potenciálu a cílů.
- Kouč je nestranný průvodce; nedává rady a neřeší situaci za klienta. Směr a tempo vývoje se vždy odvíjí od klienta.
- Délka setkání a celkový rozsah koučovacích služeb se odvíjí v závislosti na klientem zvoleném balíčku.
- Klient a kouč mezi sebou udržují otevřenou a upřímnou komunikaci.
- Z každého sezení je tvořen zápis pro zachování efektivity služeb. S daty je zacházeno dle platných zákonů.
- Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
- Cena Služeb
- Cena služeb se odvíjí v závislosti na zvoleném balíčku. Bližší informace o jednotlivých balíčcích obdrží klient v rámci cenové nabídky.
- Klient celkovou částku za služby hradí předem na základě faktury.
- Celkovou cenu lze na základě domluvy obou stran rozdělit do více splátek, a to v závislosti na charakteristikách balíčku.
- Termíny
- Termíny si klient závazně rezervuje pomocí rezervačního systému či na základě jiné komunikace (telefonická, online).
- Kouč a klient se mohou domluvit na případném přesunutí termínu.
- Bezplatné přesunutí termínu ze strany klienta je možné minimálně 24h před plánovaným termínem.
- V případě, že se klient na schůzku nedostaví či neomluví svou nepřítomnost s více než 24h předstihem, má se sezení za uskutečněné a je klientovou povinností jej uhradit. Pokud se situace opakuje, může kouč spolupráci ukončit za podmínek specifikovaných v 4.5.
- V případě, že dojde ke zrušení setkání ze strany kouče méně než 24h před plánovaným setkáním, bude nalezen náhradní termín, který klientovi vyhovuje. Pokud se situace opakuje, může klient spolupráci ukončit za podmínek specifikovaných v 4.6.
- Začátek a ukončení spolupráce
- Spolupráce je považována za započatou dnem uhrazení faktury.
- Standardně k ukončení spolupráce dochází při vyčerpání služeb sjednaných ve vybraném balíčku.
- Jednotlivé balíčky mají jasně stanovenou lhůtu na vyčerpání, která je uvedena na faktuře. Po tomto datu jsou již všechny služby v balíčku obsažené považovány za realizované a spolupráce na základě daného balíčku za ukončenou.
- V případě, že se klient rozhodne z jakéhokoliv důvodu ukončit spolupráci bude mu vrácena částka za nevyčerpané služby snížená o 25 % a to převodem na účet do 20 pracovních dnů.
- V případě, že kouč ukončí spolupráci na základě bodu 3.4 bude klientovi vrácena částka za nevyčerpané služby snížená o 50 %.
- V případě, že klient ukončí spolupráci na základě bodu 3.5 bude klientovi vrácena částka za nevyčerpané služby v plné výši.
- Kouč a klient se mohou individuálně domluvit i na jiných podmínkách ukončení spolupráce.
Tyto podmínky jsou platné od 12.7.2021 a mohou být kdykoliv aktualizovány.